Sådant man blir riktigt glad av IGEN!


Matilda om Sådant man Blir Riktigt Glad av!

Hej Dolphins! Tänkte bara svänga förbi och säga tack för idag! Jag vill också säga att ni förtjänade guldet idag och hade vetat dela det med er, och då tror jag att jag pratar ur alla min lagkamraters vägnar också. Ni är riktigt duktiga och det ska bli roligt att tävla i SM med er!

Kram på er allihopa!
Matilda Falcons
___

Dolphins kan bara tacka och ta emot! Vi var båda värdiga vinnare! Hoppas på att alla Falkar vill dansa Ride My Pony med oss igen :)

Kommentarer
Postat av: Lejla falcons

vi dansar gärna med er igen på SM :D wohu, bra jobbat tjejer :)

2009-03-16 @ 12:34:00
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: Matilda

Klart vi vill dansa med er på SM! :D

2009-03-16 @ 14:27:46
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/
Postat av: malin falcons

ja men klart vi gör det, fast jag tror vi alla behöver veta lite mer hur vi ska göra haha, vi alla kände oss helt vilsna, men det va jätte kul !

2009-03-16 @ 19:58:03
Postat av: sara falcons

Klart vi kör ride my pony.. de finns videor på youtube för dom som vill lära sig "dansen" ;) men vi ska allt filma våran typ av ride my pony på SM me er dolphins!

2009-03-16 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0