SM 2009


Hey Folks!
Onödigt är vad många i laget kallar det. Men proffsigt framfört är vad resten säger. Vi vet att Dolphins aldrig har varit såhär bra i en tävling, och vi ska vara stolta! Det är klart att tårar rinner, men att få 10% i avdrag för ett fall, och ÄNDÅ hamna på fjärdeplats - då vet vi att poängen var skyhöga!
Självklart känns det surt för Dolphins eftersom vi alltid sätter bygget på träningen, en doublebase, men hur många andra lag har inte fallit i bygg och hamnat på pallen?
Vi visade alla hur bra vi är, och hur otroligt stark sammanhållningen har blivit bland nya och gamla medlemmar.

Jag är stolt, det ska ni också vara, citerat Coach Shadow.

Kommentarer
Postat av: malin falcons

jag tycker också ni ska stolta, jag såg aldrig er eftersom ni va precis innan oss men hörde av många att ni var jätte bra, och det vet jag också att ni är, synd att ni hade oturen med bygget bara, ni får ta igen det nästa år, även om det blir levels.

Malin Falcons

2009-05-25 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0