Träning 11 Maj


Dolphins, vilka helvetes sjuka framsteg efter dagens träning!
Jag kom dit sur som ättika efter en dålig dag och lämnade träningen med en underbar magkänsla. Jag blir bara så glad i hjärtat när jag ser att vi faktiskt kan bli bättre.

På fredag är det SM-genrep som gäller och då ska vi visa dynamites vad vi går för. Som ni kanske vet har våra genrep och uppvisningar gått ganska åt skogen alla gånger men denna gång ska musiken inte hacka för en gångsskull. Ha!

Jag ville egentligen bara säga att jag är väldigt stolt över oss. Hoppas bara jag får behålla stoltheten till tävlingen, hö.

Nej, nu blir det ett glas coca cola och sedan sängen. Fest! / Grip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0