These Words Are My Own

[kopierar detta från min egen blogg, för er i laget som inte läser den]

Vet ni vilken känsla ni ger mig? Vet ni hur ni får mig att känna?
Ni vet den där känslan av hunger, och man sitter och fantiserar om sin favoriträtt och plötsligt står pappa i dörren med just den maten? Eller känslan av hopplöshet när man ser en fråga man inte förstår på ett prov, och helt plötsligt 1 minut innan provet ska lämnas in tänds ett ljus och man minns? Eller känslan av att man inte vet vad man ska ha på sig, och frustrerad öppnar garderoben om och om igen i hopp om att något nytt har dykt upp så kilar mamma in med någonting nytt i en påse? Eller varför inte känslan när man vaknar halv 7 en måndag morgon, äckligt trött, ser ett sms på mobilen att det står "glöm inte att vi har studiedag idag"?

Känslan av lycka, kärlek, vänskap.. den där underbara otroligt behagliga känslan man kan få i kroppen vid unika tillfällen. Så får ni mig att känna hela tiden, men speciellt träningar som denna.

Jag älskar inte bara er, jag dyrkar er, jag avgudar er, jag uppskattar er. Jag kan proppa ner alla fina ord som finns i ett rosa paket med massa fluff, och det kan fortfarande inte symbolisera min kärlek till er.

Ja, jag älskar er, på riktigt.

Nu tycker jag att vi gör detta! Vi gör det för de absolut finaste människorna till coaches det finns, vi gör det för den absolut finaste föreningen, vi gör det för våra familjer och vi gör det för oss, vi gör det för dolphins. Who's with me?



Hur gör vi're? SNYGGT!

/ gripis


Kommentarer
Postat av: Srifa

I'm with you<3<3<3

2010-03-25 @ 08:14:05
Postat av: fritzl

Jag med! PÅ SÖNDAG GÖR VI DET! Snyggt.

2010-03-26 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0