SM-helg

Bara för jag har mest fritid av alla i hela världen tänkte jag lägga in en "under tiden"-header. Jag menar, vi är ju faktiskt inte samma lag nu som vi var på DM 2009, där den gamla bilden var ifrån, och jag tyckte det var på tiden att byta ut den.

Så alltså, medan vi väntar på att Emma "the snille på photoshop" Buskas ska göra oss en ny fin, ickeamatörig header så får ni nöja er med Therese "the not-snille på Picasa" Grips header. Det är iallafall Dolphins 09/10, eller hur?

Så, nu ska jag ligga hela natten och hålla tummarna för denna fantastiska SM-helg, bänka mig framför live-streamade JSM i morgon för att sedan på söndag bege mig till uppsala och njuta av SM tillsammans med er mina fina. Där ska vi njuta av att se våra älskade drakar kötta sönder mattan och vara enormt stolta över att ha världens bästa coaches, sen enormt mycket skrik och peppande från klacken hör ju till. Hihi.

Jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0