20 Stars are Brighter Than One

En bra träning. En mycket bra träning. En mycket bra träning som gjorde mig på otroligt mycket bättre humör. Efter en dålig och ledsam dag kommer jag till mina favvoflickor och humöret tvärvänder och jag blir skitglad. Att få träffa våra efterlängtade coaches som glassat i amerikat gjorde min dag ännu bättre än så. Jag trodde de inte kunde bli bättre tills vi langar feta stunts och annat mega najs. Så därför vill jag dela ut stjärnor idag om jag får!? 3 st för att vara exakt.



Johanna - Du vet varför, och du äger!


Vikis - För att du sätter laget före allt. Du är guld värd!



Cornis - Att du e grym i gymnastik visste vi, men SÅHÄR grym. *highfiiiiiive*


Puss på mina fina! / Gripen

(btw, visst e mina paint-stjärnor ASSNYGGA? *skitstolt*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0