Dolphins 10/11

Hej mina älskade Delfiner. Kände att det var dags att göra ett nytt inlägg i bloggen... Först vill jag tacka Dolphins 09/10 för ett himla bra år. Det året med Er kommer alltid vara ett av de bästa, ni var verkligen min andra familj. Men nu vill jag främst välkomna alla nya delfiner!

Jag tycker faktiskt om Er väldigt mycket och ni passar sjukt bra in i vår delfinfamilj, så Rita och Rebbi gjorde bra bara bra val när de valde att adoptera Er! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra med oss gamla delfiner som vi gör med er nya!

Ett varmt välkomnande till:

Elin Brattström, Ulrika, Emma H, Jenny, Sandra, Nicole, Alicia, Izza, Harrtell, Sanna, Jessica, LC, Bella och Emily.

Sen måste jag ju bara ge ett hedersvälkomnande till vårt sprudlande tillskott på coachfronten *trumvirvel*

Frida af Kleen.

KÄRLEK TILL DOLPHINS 10/11. <3 / Srifa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0